Man kjøper for 1 og selger for 2

Noen sier handel er lett, man kjøper for 1 og selger for 2. For andre er handel en drøm som går i oppfyllelse.

Noen har en drøm som går i oppfyllelse innen handel. Etter en stund med garasjen som lagerplass ser man muligens etter et system som vil holde orden på vareflyten, ordre, innkjøpene og økonomien. Kanskje ender man opp som grossist! De som har holdt på en stund ender kanskje opp med flere butikker og avanserte løsninger, for å klare å holde orden på logistikken og de nye utfordringene.

Det er mye man skal ha orden på når drømmene endelig går i oppfyllelse.

Vi i Team Handel er her for å hjelpe deg med utfordringene du får når du kjøper for 1 og selger for 2, mange mange ganger …

Vår løsning

Vi har løsning for grossister og detaljhandel, basert på Microsoft Dynamics NAV og eventuelt integrasjon mot kassesystem.

Microsoft Dynamics NAV har god funksjonalitet tilpasset handelsbedrifter. Det dekker innkjøp, lager, salg, fakturering og regnskap.

Det er også en standard integrasjon mot POS-løsninger, og kjedestyring for retail.

Våre samarbeidspartnere

Vi har integrasjon mot bransjens ledende støttesystemer

Grunnen til at vi valgte Oseberg som leverandør, er at de er store på NAV og at handelsløsningen som tilbys er godt etablert. Vi ønsket et ERP system som hjelper oss å holde orden på den økende ordrestrømmen. Mulighetene som ligger i NAV til å ta ut store og gode rapporter, gir oss oversikt og gjør oss i stand til å ta bedre beslutninger
— Sindre Landevåg i Get Inspired