Microsoft Dynamics NAV 2017 er lansert

I oktober lanserte Microsoft en ny og forbedret versjon av Microsoft Dynamics NAV - 2017 versjonen. Den nye versjonen av Dynamics NAV har en rekke forbedringer. Office 365 og Power BI er nå tett integrert med Microsoft Dynamics NAV. I tillegg er det forbedringer på selve applikasjonen og plattformen.

De viktigste nyhetene i NAV 2017 er:

  • NAV CRM forbedringer og CRM integrasjon
  • Web klient forbedringer
  • Outlook og Excel add-In for NAV. Tilgang til NAV fra Outlook og Excel.
  • Epost maler
  • Forbedret integrasjon med Power BI
  • Klient forbedringer ved forenklet oppsett av nye selskaper / moduler
  • Valgfritt oppsett Varsling
  • Finanskonto Kategorier (for rapportering)
  • Vare Kategorier
  • Vare Attributter
  • Bankavstemming
  • Betalingstjeneste PayPal
  •  Likviditetsstyring forbedringer
  •  Prosjektmodul – timeføring Outlook
  • Kunstig intelligens (Cortana). Vare prognosemodeller og disponibel beholdning.
  • PowerApps & Microsoft Flow

Allerede i november har Oseberg først kunde live på 2017 versjonen. Ekspert Maskinutleie er nå på den nye versjonen av NAV. Vi i Oseberg gleder oss til å implementere NAV 2017 hos flere av kundene i tiden fremover!

Les mer om NAV 2017 her